Głos

Wielkopolskich Samorządów

PLENDE

  • Start
  • Aktualności
  • O Stowarzyszeniu
    • Misja
    • Zadania
    • Struktura org.
    • Jak przystąpić
    • Seminaria
    • Publikacje
    • Dokumenty
  • Konkurs Wiedzy o Wielkopolsce
    • Terminarz
    • Dokumenty
    • Wyniki
    • Uczestnicy o konkursie
  • OPOS
    • Członkowie
    • Dokumenty
  • Rady młodzieżowe
    • Rady młodzieżowe
  • Reforma finansów JST
    • Stanowiska i odpowiedzi
    • Kryzysowa giełda pomysłów
    • Tu byłem, tu wrócę
    • Ogłoszenia i doniesienia prasowe
  • Kontakt

Projekt “Profesjonalne e-urzędy w 10 JST z powiatów kaliskiego, konińskiego i tureckiego”

Data: 17-12-2020

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski realizowało projekt wspólnie z firmą MTD Consulting (lider) i Centrum Wspierania Administracji Pro Publico sp. z o.o. S.K.A w terminie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r. Do współpracy zaproszono również wielkopolskie samorządy lokalne.

W projekcie udział brało 10 samorządów: Grodziec, Koźminek, Krzymów, Malanów, Rychwał, Rzgów, Stare Miasto, Ślesin, Tuliszków, Żelazków.

Celem projektu była poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 10 Urzędach JST z 3 powiatów: konińskiego, kaliskiego i tureckiego, objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację (SD) i (ESOD), wdrożenia nowoczesnych rozwiązań zarządczych oraz podniesienia kompetencji 250 kadr (173K/77M). Projekt przewidywał realizację sześciu zadań:

  1. Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat w urzędach JST, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 10 urzędach JST
  2. Wdrożenie rozwiązań w 10 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje
  3. Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 10 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
  4. Doskonalenie kompetencji 42 kadr z 10 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
  5. Doskonalenie kompetencji 27 kadr z 10 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
  6. Doskonalenie kompetencji 181 kadr z 10 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi

28 stycznia 2019 roku rozpoczęły się pierwsze szkolenia dla pracowników samorządowych z zakresu przepływu korespondencji elektronicznej i obsługi klienta. Szkoleniem w ramach projektu objętych zostało:

  • 109 pracowników zajmujących się przepływem korespondencji elektronicznej i obsługą klient,
  • 47 pracowników zajmujących się obsługą podatków i opłat lokalnych,,
  • 29 pracowników zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami,
  • 55 pracowników na stanowiskach kierowniczych,
  • 10 informatyków.

Szkolenia ukończyło 18 grup, a tym samym 250 osób. Wszystkie samorządy zostały również wyposażone w sprzęt IT dla potrzeb elektronizacji procesu obsługi podatków i opłat oraz wyposażenia Punktów Potwierdzania Profilu Zaufanego (PPPZ) w
JST.

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, II Osi Priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

Wszystkie projekty
Dzień
Tydzień
Lista
Miesiąc
Maj
Po
Wt
Śr
Cz
Pi
So
Ni
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28 29 30 31 1

    Najbliższe wydarzenia

    27.05.2025
    SEMINARIUM: Praktyka stosowania znowelizowanej Ustawy o poda [...]

    O Stowarzyszeniu

    • O Nas
    • Misja
    • Zadania
    • Struktura org.
      • Zjazd przedstawicieli
      • Zarząd
      • Komisje
      • Biuro
    • Członkowie
    • Jak przystąpić
    • Seminaria
    • Dokumenty
    • Partnerzy
    • Ochrona danych osobowych

    Konkurs Wiedzy o Wielkopolsce

    • Aktualności
    • O konkursie
    • Dokumenty
    • Uczestnicy o konkursie
      • Wspomnienia współorganizatorów
      • Wspomnienia uczniów
      • Wspomnienia nauczycieli

    Rady młodzieżowe

    • Historia
    • Rady młodzieżowe
    • XIII Wielkopolskie Forum Rad Młodzieżowych
    • Jak założyć RM
    • Dokumenty
    • Partnerzy

    © 2014 SGIPW

    Polityka plików cookies

    kreatiff.pl

    ?

    F
    F
    Twitter
    sgipwlkp on Twitter
    Follow @sgipwlkp
    people follow sgipwlkp
    Twitter Pic Y
    Tweet to @sgipwlkp
    ?

    Dlaczego warto zostać członkiem SGiPW?

    Jak przystąpić?


    Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski.

    Celem przetwarzania danych jest realizacja prawnych obowiązków administratora.

    Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są pod adresem: http://www.sgipw.wlkp.pl/o-stowarzyszeniu/ochrona-danych-osobowych/

    ×