Webinarium pt.: Organizacja Pracowniczych Planów Kapitałowych w JST

Data: 29-10-2020

Termin: 12 listopada 2020 r., godz. 12:00

 

Tematyka:

Z dniem 1 stycznia 2021 roku ustawa o Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK) obejmie jednostki sektora finansów publicznych. Przepisy nałożą na pracodawców szereg obowiązków związanych z udziałem w PPK. Konieczne będzie wybranie instytucji finansowej, która dla pracowników utworzy rachunki PPK, podpisanie z nią umowy o zarządzanie PPK, a także umowy o prowadzaniu PPK w imieniu i na rzecz osób zatrudnionych. Pracodawca zobowiązany będzie także terminowo i prawidłowo obliczać, pobierać oraz przekazywać wpłaty do wybranej instytucji finansowej, gromadzić i archiwizować dokumentację dotyczącą PPK, a ponadto przekazywać pracownikom oraz wybranej instytucji finansowej informacje związane z utworzonymi PPK. O tych i innych obowiązkach porozmawiamy podczas webinarium, które organizujemy w partnerstwie z PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. 

 

Uczestnicy: 

Webinarium skierowane jest do wójtów, burmistrzów, prezydentów i starostów oraz pracowników urzędów odpowiedzialnych za obsługę kadrową JST.

 

Spotkanie odbędzie się w trybie wideokonferencji .Przewidywana długość to ok. 2 godziny. Aby wziąć udział w webinarium, konieczne jest wypełnienie ankiety zgłoszeniowej: https://forms.gle/8MymG4pzYu1PRJN88. Na tej podstawie otrzymają Państwo potwierdzenie zgłoszenia  i wszelkie informacje techniczne umożliwiające udział w spotkaniu.

 

Do pobrania:

 

Pismo zapraszające wraz z programem