Szkolenie: Obowiązek elektronicznego fakturowania w zamówieniach publicznych
Data: 16-10-2017
26 listopada 2018 roku wejdą w życie przepisy zobowiązujące zamawiających (w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych) do odbioru i przetwarzania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
Są to takie faktury, które pozwalają na automatyczne przekazywanie i przetwarzanie w komputerowych systemach finansowo-księgowych zamawiających.
Konieczność wdrożenia planowanych przepisów wynika z zapisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/55/UE z 16 kwietnia 2014 r. w sprawie fakturowania elektronicznego w zamówieniach publicznych. Mimo tego, że czas wdrożenia wydaje się odległy, istota zmian i zobowiązań JST w tym działaniu, skłania do jak najszybszego wyposażenia w wiedzę, aby bez większych problemów realizować zobowiązanie ustawowe w odpowiednim czasie. Mając to na uwadze Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski oraz Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu zapraszają na szkolenie pt.: Obowiązek elektronicznego fakturowania w zamówieniach publicznych.
Do udziału zapraszamy przedstawicieli sektora finansów publicznych z woj. wielkopolskiego, w randze wójtów, burmistrzów, prezydentów, sekretarzy i skarbników, a także pracowników odpowiedzialnych za obieg faktur i obszar zamówień publicznych w swoich instytucjach.
Szkolenie odbędzie się 07.11.2017 r. w Poznaniu, w Instytucie Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, w godz. 10.00 – 14.00.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona do dwóch przedstawicieli z każdej instytucji
W celu zgłoszenia prosimy o wypełnienie FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO http://efaktura.gov.pl/rejestracja?miejsce=Poznań&termin=07.11.2017
Zgłoszenia przyjmowane będą w terminie do 02.11.2017 r. wg kolejności zgłoszeń.
O przyjęciu na szkolenie uczestnicy poinformowani zostaną najpóźniej 2 dni przed planowanym terminem.
Szczegółowe informacje dotyczące projektu:
T: + 61 666 48 01
M: milena.rozwalka@ilim.poznan.pl
www.efaktura.gov.pl