SEMINARIUM: Wybrane zagadnienia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi
Data: 17-01-2019
Termin: 13 lutego 2019 r., godz. 10:00
Miejsce: Sala 312 PAN, ul. Wieniawskiego 17/19 w Poznaniu
Tematyka:
Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, obowiązującej od kilku już lat, wciąż budzi wiele emocji. Nieustannie pojawiają się nowe problemy, które wymagają od samorządów zmiany podejścia i działania. Same przepisy również ulegają zmianom.
Mając to na uwadze Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski organizuje seminarium, podczas którego omówione zostaną m.in. wdrażane i planowane zmiany w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o czym opowie mec. Maciej Kiełbus z Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners. W drugiej części spotkania, wspólnie z pracownikami Departamentu Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego przeanalizujemy zasady sporządzania sprawozdania z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, sporządzanego corocznie przez wójta, burmistrza, prezydenta oraz związek międzygminny.
Uczestnicy:
Do udziału w seminarium zapraszamy przedstawicieli JST, zarówno włodarzy, jak i pracowników urzędów, którzy na co dzień zajmują się realizacją powyższych zadań oraz reprezentantów związków międzygminnych.
Koszt uczestnictwa w spotkaniu, wynosi 130 zł/os. dla JST członkowskich w SGiPW oraz 195 zł/os. dla pozostałych uczestników. Zgłoszenia przyjmowane są drogą mailową (karta zgłoszenia) na adres szkolenia@sgipw.wlkp.pl, w terminie do 12 lutego 2019 r.
Uwaga! Decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia listy uczestników.
Do pobrania: