SEMINARIUM: Status prawny radnego, czyli co każdy radny wiedzieć powinien?

Data: 11-04-2024

UWAGA!! Seminarium zostało odwołane.

 

Termin: 20 maja 2024 r., godz. 10:00

 

Miejsce: Hotel DeSilva Premium w Poznaniu, ul. Piekary 5

 

Tematyka:

Przed nami IX kadencja Samorządu Terytorialnego. To czas wytężonej pracy na rzecz społeczności lokalnej, która wymagać będzie profesjonalnego przygotowania. Decyzje podejmowane przez przedstawicieli organów stanowiących i kontrolnych, zaważą o pomyślności rozwoju społeczności lokalnych. W wielu wypadkach o osiąganych celach decydować będą sprawnie działający radni, których wiedza proceduralna i praktyczna, pozwoli sprostać wysokim wyzwaniom stawianym przez lokalne potrzeby. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zapraszamy do udziału w spotkaniu związanym z edukacją samorządową radnych z terenu Wielkopolski.

 

Celem seminarium jest praktyczne i przystępne omówienie podstawowych zagadnień prawnych związanych ze statusem prawnym radnego oraz funkcjonowaniem organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego. Program uwzględnia najnowsze zmiany w prawie samorządowym dokonane w latach 2018 – 2024 oraz aktualne orzecznictwo sądów administracyjnych oraz organów nadzoru. Do zaprezentowania tematyki zaprosiliśmy doświadczonych ekspertów: mec. Macieja Kiełbusa oraz dr Adriana Misiejko z ZIEMSKI&PARTNERS Kancelarią Prawną Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp.k.

 

Uczestnicy:

Do udziału w seminarium zapraszamy członków rad gmin i powiatów, w szczególności tych, którzy po raz pierwszy otrzymali mandat zaufania od swoich wyborców. Zachęcamy do zgłaszania większych grup radnych. Dla szóstej i kolejnych osób zgłoszonych z jednej gminy/powiatu koszt udziału jest o 10% niższy.

 

Koszt udziału w spotkaniu wynosi 190 zł/os. dla jednostek członkowskich SGiPW oraz 270 zł/os. dla pozostałych JST.

Link do rejestracji: https://forms.gle/qSWitP5iN8LtXdgF8

 

Pobierz:

Program seminarium