SEMINARIUM: Rejestr umów – nowy obowiązek JST

Data: 06-05-2022

Termin: 27 maja 2022 r., godz. 10:00

 

Miejsce: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski, ul. Piekary 17, Sala 107 (I piętro),

 

Tematyka:

15 listopada 2021 r. opublikowano ustawę o zmianie ustawy Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw, która wprowadza m.in. zmiany w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych dotyczące wprowadzenia rejestru umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych. Przepisy dotyczące obowiązku prowadzenia rejestru umów wejdą w życie nie 1 lipca 2022 r., a 1 stycznia 2023 r. Tak wynika projektu ustawy z dnia 12 maja 2022 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz niektórych innych ustaw. To nie jedyna zmiana w zakresie obowiązku rejestru umów wprowadzona tą ustawą.

 

Mając na uwadze dynamiczną sytuację legislacyjną oraz chcąc przygotować wielkopolskie samorządy lokalne do realizacji powyższego obowiązku, Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski oraz Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna sp. k. zapraszają na seminarium, podczas którego mec. Konrad Różowicz z Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna sp. k., w sposób kompleksowy omówi nowe przepisy, standardy i wymogi w zakresie prowadzenia tzw. rejestru umów, w tym poszczególnych reguł wprowadzania umów do rejestru.

 

Uczestnicy:

Do udziału w seminarium zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów, sekretarzy oraz pracowników, którzy będą odpowiedzialnych za zamieszczanie informacji o umowach w rejestrze umów.

 

Koszt udziału w spotkaniu dla członków SGiPW wynosi 150 zł, dla pozostałych JST – 220 zł. Aby wziąć udział w wydarzeniu konieczna jest rejestracja za pomocą formularza on-line: https://forms.gle/hrLEiSKZxtmRYjs2A, w terminie do 23 maja 2022 r.

 

Pobierz:

Zaproszenie

Program seminarium

 

Foto: unsplash.com