Seminarium: Problematyka dostępu do informacji publicznej w świetle zobowiązań pracowników samorządowych

Data: 06-07-2021

UWAGA! Seminarium z przyczyn organizacyjnych zostało odwołane!

 

Termin: 27 lipca 2021 r.

 

Miejsce: Sala Sesyjna WUW w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18

 

Tematyka:

Ustawa z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej reguluje tryb i zasady udostępniania informacji publicznej, które powinny być dobrze znane każdemu pracownikowi administracji publicznej. Niestety w tym obszarze również można popełnić błąd, który może samorząd sporo kosztować.

 

By takiej sytuacji uniknąć Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolskie we współpracy z Kancelarią Prawną Dr Krystian Ziemski & Partners organizuje seminarium, podczas którego omówiona zostanie problematyka dostępu do informacji publicznej z perspektywy doktryny i orzecznictwa, prawdy i mity dotyczące nadużyć prawa dostępu do informacji publicznej, ograniczenia dostępu do niej oraz koszty z tym związane. Porozmawiamy również o informacji publicznej przetworzonej oraz bezczynności działań w tym obszarze i związanymi z tym konsekwencjami. Prelegentkami będą ekspertki z Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners: radca prawny Joanna Kostrzewska i prawnik Martyna Krystman.

 

Uczestnicy: 

Do udziału w seminarium zapraszamy przedstawicieli JST, zarówno włodarzy, sekretarzy jak
i pracowników urzędów, którzy chcieliby zgłębić swoją wiedzę na temat udostępniania informacji publicznej.   

 

Koszt uczestnictwa w spotkaniu, wynosi 140 zł dla JST członkowskich w SGiPW oraz 200 zł dla pozostałych uczestników. Z uwagi na ograniczenia epidemiczne, liczba miejsc jest ograniczona. Aby wziąć udział w wydarzeniu konieczna jest rejestracja za pomocą formularza on-line:  https://forms.gle/HuGXYpGMQZEVSSdv8, w terminie do 26 lipca 2021 r. Istnieje możliwość wcześniejszego zamknięcia rejestracji, gdy wymagana liczba miejsc zostanie już zarezerwowana.

 

Do pobrania:

Program seminarium

 

Foto: www.unsplash.com