Data: 06-07-2021
UWAGA! Seminarium z przyczyn organizacyjnych zostało odwołane!
Termin: 27 lipca 2021 r.
Miejsce: Sala Sesyjna WUW w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18
Tematyka:
Ustawa z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej reguluje tryb i zasady udostępniania informacji publicznej, które powinny być dobrze znane każdemu pracownikowi administracji publicznej. Niestety w tym obszarze również można popełnić błąd, który może samorząd sporo kosztować.
By takiej sytuacji uniknąć Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolskie we współpracy z Kancelarią Prawną Dr Krystian Ziemski & Partners organizuje seminarium, podczas którego omówiona zostanie problematyka dostępu do informacji publicznej z perspektywy doktryny i orzecznictwa, prawdy i mity dotyczące nadużyć prawa dostępu do informacji publicznej, ograniczenia dostępu do niej oraz koszty z tym związane. Porozmawiamy również o informacji publicznej przetworzonej oraz bezczynności działań w tym obszarze i związanymi z tym konsekwencjami. Prelegentkami będą ekspertki z Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners: radca prawny Joanna Kostrzewska i prawnik Martyna Krystman.
Uczestnicy:
Do udziału w seminarium zapraszamy przedstawicieli JST, zarówno włodarzy, sekretarzy jak
i pracowników urzędów, którzy chcieliby zgłębić swoją wiedzę na temat udostępniania informacji publicznej.
Koszt uczestnictwa w spotkaniu, wynosi 140 zł dla JST członkowskich w SGiPW oraz 200 zł dla pozostałych uczestników. Z uwagi na ograniczenia epidemiczne, liczba miejsc jest ograniczona. Aby wziąć udział w wydarzeniu konieczna jest rejestracja za pomocą formularza on-line: https://forms.gle/HuGXYpGMQZEVSSdv8, w terminie do 26 lipca 2021 r. Istnieje możliwość wcześniejszego zamknięcia rejestracji, gdy wymagana liczba miejsc zostanie już zarezerwowana.
Do pobrania:
Foto: www.unsplash.com