SEMINARIUM: Prawne aspekty doręczania pism w postępowaniu administracyjnym od 1 stycznia 2025 wraz z omówieniem ostatnich poprawek legislacyjnych

Data: 15-11-2024

TERMIN: 26 listopada 2024 r., godz. 10:00

 

MIEJSCE: Hotel DeSilva Premium w Poznaniu, ul. Piekary 5

 

TEMATYKA:

29 października br. Rząd RP przyjął projekt ustawy o zmianie ustawy o doręczeniach elektronicznych, zakładający wprowadzenie okresu przejściowego do 31 grudnia 2025 roku, który pozwoli podmiotom publicznym lepiej dostosować się do prowadzenia korespondencji przez system e-Doręczeń. Projekt został również przyjęty przez sejmową Komisję Cyfryzacji i niedługo powinien trafić pod obrady plenarne. Warto zatem gruntownie zapoznać się z mającymi wejść w życie przepisami i ostatnimi zmianami wprowadzonymi nowelizacją. Mając to na uwadze, Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski zaprasza na seminarium, podczas którego porozmawiamy szczegółowo o najważniejszych zagadnieniach nowej ustawy, w tym o publicznej usłudze rejestrowanego doręczenia elektronicznego, publicznej usłudze hybrydowej, odpowiedzialności operatora wyznaczonego i postępowaniu reklamacyjnym, adresatach doręczeń elektronicznych, bazie adresów elektronicznych, odpłatności doręczeń elektronicznych oraz okresie przejściowym w roku 2025. Będzie to również doskonała okazja, by zadać pytania i wyjaśnić wszelkie niejasności, jakie pojawiają się w związku z wdrażaniem przepisów ustawy.

 

W roli eksperta wystąpi radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Zygmunt Jerzmanowski i Wspólnicy sp.k. Karol Kupień.

 

UCZESTNICY:

Do udziału w spotkaniu zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów, sekretarzy, a także pracowników urzędów i jednostek podległych prowadzących postępowania administracyjne i odpowiedzialnych za obsługę korespondencji.

 

Koszt udziału w seminarium wynosi 200 zł/os. dla JST członkowskich w SGiPW oraz 300 zł/os. dla pozostałych uczestników. Link do rejestracji: https://forms.gle/WY9b1CkxVSYbEu2y8.

 

Pobierz:

Program seminarium