SEMINARIUM: Partnerstwo publiczno-prywatne w modernizacji infrastruktury publicznej
Data: 12-07-2016
Termin: 26 lipca 2016 r., g. 10:00
Miejsce: Sala im. W. Celichowskiego, Wielkopolski Urząd Wojewódzki, Aleja Niepodległości 16/18, Poznań
Tematyka:
Partnerstwo publiczno-prywatne nie bez przeszkód, lecz z coraz większą śmiałością przebija się jako formuła realizacji zadań publicznych w Polsce. Liczba inwestycji przeprowadzonych z udziałem tego modelu w ostatnich latach znacznie wzrosła. Wciąż jednak jest wiele pytań i niejasności związanych z wdrażaniem tej formuły m.in. przy realizacji zadań z zakresu modernizacji infrastruktury publicznej.
Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski, chcąc przybliżyć wielkopolskim samorządom lokalnym ideę PPP oraz możliwość wykorzystania modelu m.in. przy projektach modernizacji infrastruktury oświetleniowej, termomodernizacji i efektywności energetycznej obiektów publicznych, zaprosiło do współpracy Instytut Partnerstwa-Publicznego. Wspólnie opracowaliśmy program, który w sposób bardzo szczegółowy, w oparciu o praktyczne przykłady projektów wprowadzi Państwa w tematykę partnerstwa publiczno-prywatnego.
Do udziału w seminarium zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów oraz pracowników urzędów odpowiedzialnych za realizację inwestycji z zakresu modernizacji infrastruktury publicznej.
Koszt uczestnictwa w spotkaniu, wynosi 110 zł dla JST członkowskich w SGiPW oraz 165 zł dla pozostałych uczestników.
Karty zgłoszenia należy przesłać do biura SGiPW w terminie do 25 lipca br., faks: 61 851 53 95, e-mail: office@sgipw.wlkp.pl.
Do pobrania: