Data: 19-12-2022
Termin: 13 stycznia 2023 r., godz. 10:00
Miejsce: sala konferencyjna Hotelu DeSilva Premium w Poznaniu, ul. Piekary 5
Tematyka:
Władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania publiczne, zgodnie z przepisami, są zobowiązane do udostępniania informacji publicznych. Taki wniosek (w formie papierowej lub elektronicznej) może złożyć każda osoba i wcale nie musi wykazywać swojego interesu prawnego lub faktycznego. Jak zatem, w obliczu przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, prawidłowo udostępniać informacje publiczne, by nie narazić się na sankcje i kary finansowe? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poszukamy podczas seminarium.
Eksperci z firmy TLhub omówią tematykę ochrony danych osobowych w jednostkach samorządu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem błędów pojawiających się przy tworzeniu klauzuli RODO, zasad udostępniania danych w mediach społecznościowych, problemów związanych z powierzaniem przetwarzania danych osobowych oraz relacji pomiędzy przepisami dotyczącymi RODO i dostępu do informacji publicznych. W drugiej części spotkania skupimy się wyłącznie na przepisach dotyczących dostępu do informacji publicznych – ograniczenia w dostępie do informacji publicznej, opłaty związane z koniecznością przekształcenia informacji, odpowiedzialność karna, ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego itp.
Uczestnicy:
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy sekretarzy, inspektorów ochrony danych osobowych w urzędach i starostwach oraz inne osoby realizujące zadania z zakresu ochrony danych osobowych i udostępniania informacji publicznej.
Koszt udziału w spotkaniu dla członków SGiPW wynosi 150 zł, dla pozostałych JST – 220 zł. Aby wziąć udział w wydarzeniu konieczna jest rejestracja za pomocą formularza on-line: https://forms.gle/T5SQEGpNtohVS99A8, w terminie do 12 stycznia 2023 r.
Pobierz:
Foto: www.freeimages.com