SEMINARIUM: E-doręczenia w postępowaniu administracyjnym – nowe obowiązki JST od 10 grudnia 2023 r.
Data: 19-10-2023
Termin: 3 listopada 2023, godz. 10:00
Miejsce: Hotel DeSilva Premium w Poznaniu, ul. Piekary 5
Tematyka:
Od 10 grudnia 2023 r. podmioty publiczne, jednostki samorządu terytorialnego i ich związki oraz związki metropolitalne i samorządowe zakłady budżetowe będą zobowiązane stosować przepisy ustawy w zakresie doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego. To ostatni moment, by zapoznać się z obowiązującymi przepisami prawa i wdrożyć je swojej jednostce. Mając to na uwadze, Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski zaprasza na seminarium, podczas którego porozmawiamy szczegółowo o nowych przepisach prawa wynikających z Ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, omówimy najważniejsze terminy i działania związane z nowymi obowiązkami JST w tym zakresie, przyjrzymy się również dalszym potencjalnym działaniom związanym z elektronizacją, nie tylko doręczeń. Będzie to również doskonała okazja, by zadać pytania i wyjaśnić wszelkie niejasności, jakie pojawiają się w związku z wdrażaniem przepisów ustawy.
W roli eksperta wystąpi radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Zygmunt Jerzmanowski i Wspólnicy sp.k. Karol Kupień.
Uczestnicy:
Do udziału w spotkaniu zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów, sekretarzy, a także pracowników urzędów i jednostek podległych prowadzących postępowania administracyjne i odpowiedzialnych za obsługę korespondencji.
Koszt udziału w seminarium wynosi 170 zł/os. dla JST członkowskich w SGiPW oraz 250 zł/os. dla pozostałych uczestników. Aby wziąć udział w wydarzeniu konieczna jest rejestracja za pomocą formularza on-line: https://forms.gle/4x5VLsgWTvzJwxBE8, w terminie do 31 października 2023 r.
Pobierz: