SEMINARIUM: Bieżące zagadnienia z obszaru funkcjonowania urzędów stanu cywilnego

Data: 22-05-2024

TERMIN: 12 czerwca 2024 r., godz. 10:00

 

MIEJSCE: Hotel DeSilva Premium w Poznaniu, ul. Piekary 5

 

TEMATYKA:

Podczas spotkania porozmawiamy m.in. o nowym podejściu do cyfryzacji procesu rejestracji zgonu, w tym propozycji planu naprawy obecnej sytuacji, o wpływie e-doręczeń na funkcjonowanie urzędów stanu cywilnego, zastosowaniu KPA w procesach rejestracji aktów stanu cywilnego oraz wpisywaniu wzmianek na podstawie zagranicznych orzeczeń sądów i rozstrzygnięć organów. Prelegentem, który szeroko omówi powyższe kwestie będzie Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Nowej Soli, a jednocześnie ekspert Ogólnopolskiego Porozumienia Organizacji Samorządowych i przedstawiciel OPOS w Zespole ds. Administracji Publicznej i Bezpieczeństwa Obywateli Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, Sławomir Wojciechowski. Pan Wojciechowski jest również członkiem grupy roboczej ds. doręczeń elektronicznych przy Ministerstwie Cyfryzacji, zaangażowanej w realizację planu naprawczego dla usługi e-Doręczeń.

 

UCZESTNICY:

Do udziału w seminarium zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów oraz kierowników i pracowników urzędów stanu cywilnego.

 

Koszt udziału w spotkaniu wynosi 190 zł/os. dla jednostek członkowskich SGiPW oraz 270 zł/os. dla pozostałych JST. Wszystkich zainteresowanych udziałem, zachęcamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego: https://forms.gle/oo6BTXATEsgmxLus7.

 

Pobierz:

Program seminarium