Oferta dla Członków Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolski
Data: 02-02-2021
![]() |
![]() |
Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski wspólnie z Euro Innowacje Software sp. z o.o. przygotowało specjalną ofertę cenową dedykowaną dla JST zrzeszonych w SGiPW, na narzędzia pozwalające komunikować się z mieszkańcami, przedsiębiorcami i inwestorami za pośrednictwem Internetu (e-usługi w trybie SaaS).
Członkowie SGiPW otrzymują 10% RABATU od cen regularnych, w pierwszym roku obowiązywania licencji, dla następujących narzędzi będących w ofercie Spółki:
- konsultacje.pl – Budżet Obywatelski, Konsultacje Społeczne, Aplikacja TransprentneJST,
- wkontakciejst.pl – Ogłoszenia/Alerty, Zgłaszanie awarii/Barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych,
- budzetyjst.pl – Prezentacja Budżetu JST,
- satysfakcjaklienta.pl – Badanie Satysfakcji Klienta,
- inwestycjejst.pl – Platforma do prezentacji oferty inwestycyjnej JST.
Platforma Konsultacje JST Jest to narzędzie webowe składające się z dwóch modułów – Konsultacji społecznych i Budżetu obywatelskiego. Każdy z modułów można zakupić osobno.
Moduł Konsultacje Społeczne – rozwiązanie pozwala na realizację on-line większości ustawowo wymaganych od JST form konsultacji społecznych, pozostawiając przy tym miejsce na indywidualizację i budowanie dowolnej ilości ankiet konsultacyjnych w ramach różnorodnych obszarów takich jak: planowanie przestrzenne, konsultowanie rocznych planów współpracy z NGO, konsultowanie aktów prawa miejscowego czy konsultowanie planów strategicznych. Finalnie daje możliwość automatycznego raportowania po zakończonym procesie konsultacji społecznych w czasie rzeczywistym. Możliwe jest udostępnianie mieszkańcom konsultacji planowanych, zakończonych
i archiwalnych wraz z wynikami.
Moduł Budżet Obywatelski – rozwiązanie umożliwia prowadzenie całego procesu Budżetu obywatelskiego – od kampanii informacyjnej, poprzez zgłaszanie projektów przez mieszkańców (możliwe jest zgłaszanie projektów elektronicznie albo ustalenie formy mieszanej – elektronicznie i papierowo), weryfikację zgłoszonych projektów w panelu administratora przez pracowników Urzędu, prezentację projektów, głosowanie (również może być elektroniczne albo mieszane – elektroniczne i papierowe) oraz oczywiście wyniki głosowania.
Weryfikacja mieszkańców może odbyć się na różne sposoby – zarówno bezpośrednia integracja z systemem do ewidencji ludności, na podstawie zaimportowanego pliku CSV z danymi mieszkańców czy tylko na podstawie powtarzalności podanych danych.
Posiadamy także kilka sposobów rozdzielania głosów przez mieszkańców np. oddanie głosu na 1 projekt, określana minimalna i maksymalna liczba głosów w ramach kategorii czy wszystkich projektów, przydzielanie punktów, wybór projektów do określonej kwoty.
Nasze narzędzie pozwala na spersonalizowanie wielu elementów, w tym:
- kolorystyki, logotypu/herbu, zdjęć, tekstów, podstron;
- formularz zgłaszania projektu jest dostosowywany do wytycznych danego JST;
- prezentować można wszystkie projekty zgłoszone do budżety obywatelskiego, w tym odrzucone lub tylko pozytywnie zweryfikowane;
- podpowiedzi przy każdym uzupełnianym polu z danymi podczas głosowania są edytowalne;
- zgody dotyczące ochrony danych osobowych dostosowywane są do każdego JST indywidualnie.
Przykładowe wdrożenia
https://leszno.konsultacjejst.pl
https://ostrow.konsultacjejst.pl
https://czerwonak.konsultacjejst.pl
https://wagrowiecmiasto.konsultacjejst.pl
https://pobiedziska.konsultacjejst.pl
https://mosina.konsultacjejst.pl
Aplikacja Transparentne JST jest DARMOWA dla mieszkańców. W ramach aplikacji dostępne są dwa narzędzia: Konsultacje oraz w Kontakcie JST. Narzędzia działają niezależnie.
- Konsultacje – dostęp do prowadzonych ankiet/konsultacji społecznych poprzez aplikację mają wyłącznie mieszkańcy JST, które mają wykupioną licencję Platformy konsultacjejst.pl w zakresie Konsultacji Społecznych. Aplikacja jest dostępna w sklepach GooglePlay i AppStore dla mieszkańców od 1 kwietnia 2020 r. Posiadanie aplikacji zwiększa przede wszystkim zaangażowanie mieszkańców w prowadzone konsultacje społeczne – przy uruchomieniu każdej nowej konsultacji mieszkańcy otrzymają powiadomienie na urządzenie mobilne (telefon, tablet). Jak pobrać aplikację można zobaczyć na filmiku Kliknij
- W Kontakcie JST – najnowsze narzędzie, które służy do komunikacji z mieszkańcami (bez żadnych SMS – po prostu powiadomienie w aplikacji na telefon).W celu uruchomienia narzędzia w aplikacji należy wykupić licencję dla obu lub jednego z dwóch modułów tj. ogłoszenia/alerty, który pozwala wysyłać do mieszkańców zaplanowane przez Urząd informacje (sporo funkcjonalności np. dla wydarzeń: mieszkaniec może wyznaczyć trasę na mapie, zapisać do kalendarza itp.) lub zgłaszania awarii/barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami, dzięki któremu mieszkaniec może przesłać zgłoszenie do samorządu oraz otrzymywać powiadomienia o stanie napraw. Więcej o narzędzi można zobaczyć na filmiku Kliknij
Możliwość przetestowania – Aplikacja jest możliwa do pobrania w sklepach GooglePlay ( Kliknij ) i AppStore ( Kliknij )
Przykłady wdrożeń w samorządach:
Gmina Mosina ( Kliknij ) https://mosina.konsultacjejst.pl
Miasto Wągrowiec ( Kliknij ) https://wagrowiecmiasto.konsultacjejst.pl
Budżety JST – prezentacja budżetu – jest to narzędzie webowe, którego celem jest przedstawienie w prosty i intuicyjny sposób dochodów i wydatków samorządu. Wbudowany kalkulator pozwala mieszkańcowi na obliczenie ile z podatku od jego miesięcznego wynagrodzenia wpływa do gminy. Dane, które widzi mieszkaniec są importowane z systemu Besti@ (w tym systemie generuje się 2 pliki w wersji CSV wydatki/dochody – plan, na podstawie przesłanej przez nas instrukcji i dodaje się je
w zapleczu naszego systemu). Dodatkowo możliwe jest włączenie sekcji Inwestycje, Budżet obywatelski, Fundusz sołecki oraz sekcja PIT i CIT rok do roku.
Możliwe jest także generowanie infografik – gotowe pliki do udostępnienia w mediach społecznościowych czy dodania bezpośrednio na oficjalnej stronie samorządu.
Przykładowe wdrożenia
https://dopiewo.budzetyjst.pl/
https://tarnowopodgorne.budzetyjst.pl/
https://koscian.budzetyjst.pl/
https://powiatpilski.budzetyjst.pl/
Satysfakcja Klienta JST – narzędzie pozwala na analizę wymagań Klientów instytucji i udoskonalenie jakości świadczonych usług. W prosty sposób tworzona jest ankieta badania dostępna on-line dla mieszkańców, która jest dostępna 24/7. Możliwe jest prowadzenie wielu badań jednocześnie (np. dla Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych). Wyniki dostępne są w czasie rzeczywistym w postaci automatycznie generowanego raportu, w którym możliwe jest określenie okresu badania oraz jego szczegółowości.
Najważniejsze zalety naszego rozwiązania:
- Ankiety personalizowane graficznie – nowy design;
- Intuicyjny panel zarządzania z automatycznym raportowaniem;
- Mailowe zaproszenia do wypełnienia ankiet – nowa funkcja;
- Wiele rodzajów pytań i odpowiedzi – nowe rodzaje pytań;
- Agregacja danych z serwisów zewnętrznych – nowa funkcja;
- Badanie emocji respondentów – nowa funkcja (opcja dodatkowa);
Przykładowe wdrożenia
https://wielen.satysfakcjaklienta.pl/
https://rokietnica.satysfakcjaklienta.pl
https://trzcianka.satysfakcjaklienta.pl/
Inwestycje JST – to portal do prezentacji oferty terenów inwestycyjnych JST. Dzięki portalowi możliwe jest zaprezentowanie zarówno oferty inwestycyjnej (wraz z załączeniem zdjęć, przedstawieniem na mapie) ale również jednoczesne pokazanie najważniejszych informacji o JST, które są istotne dla potencjalnych inwestorów (lokalizacja, dostępna infrastruktura, atrakcyjność turystyczna itd.). Portal został opracowany zgodnie ze standardami PAIH.
Przykładowe wdrożenia
https://czerwonak.inwestycjejst.pl/pl
https://rokietnica.inwestycjejst.pl/pl
https://powiatpilski.inwestycjejst.pl/pl
https://czarnkow.inwestycjejst.pl/pl
Kontakt w sprawie oferty oraz szczegółów związanych z poszczególnymi narzędziami:
Magdalena Piotrowska -Sales Manager, tel. 572 64 18 30, e-mail: m.piotrowska@euroinnowacje.com
Euro Innowacje sp. z o.o., ul. Garbary 100/11, 61-757 Poznań