Webinarium: Raport o stanie JST – procedura rozpatrywania w praktyce oraz w orzecznictwie organów nadzoru i sądów administracyjnych

Data: 12-04-2021

Termin: 26 kwietnia 2021 r., godz. 10:00 na platformie Zoom

 

Tematyka:

To już trzeci rok z rzędu, gdy organy wykonawcze muszą przygotować raport o stanie jednostki samorządu terytorialnego. Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że wiele kwestii tj. zawartość raportu, debata nad raportem, czy głosowanie wotum zaufania nadal pozostaje niejasnych. Chcąc rozwiać wszelkie wątpliwości i wskazać właściwe kierunki działań w tym obszarze zapraszamy do udziału w spotkaniu, podczas którego mec. Maciej Kiełbus i mec. Magdalena Kurnatowska z Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski & Parnters przybliżą Państwu następujące zagadnienia:

 

  • geneza i funkcje raportu o stanie JST i wotum zaufania dla organu wykonawczego JST;
  • wotum zaufania a absolutorium;
  • zakres raportu o stanie JST – wpływ organu stanowiącego na zakres raportu;
  • przygotowanie raportu o stanie JST,
  • procedura rozpatrywania raportu o stanie JST,
  • udzielenie wotum zaufania organowi wykonawczemu JST.

 

Uczestnicy: 

Do udziału w webinarium zapraszamy sekretarzy, przewodniczących rad, radców prawnych obsługujących JST oraz pracowników samorządowych odpowiedzialnych za opracowanie raportu.

 

Udział w webinarium jest bezpłatny. Aby wziąć udział w wydarzeniu konieczna jest rejestracja za pomocą formularza on-line: https://forms.gle/5ofSetNy9Q31zRZEA, w terminie do 25 kwietnia 2021 r. Na tej podstawie zostanie Państwu przekazany link do spotkania.

 

Do pobrania:

Program webinarium