SEMINARIUM: Trudny klient w urzędzie – efektywne metody działania
Data: 28-11-2016
Termin: 16 grudnia 2016 r., g. 9:00
Miejsce: Sala im. W. Celichowskiego, Wielkopolski Urząd Wojewódzki, Aleja Niepodległości 16/18, Poznań
Tematyka:
Osoby pracujące w urzędach często narażone są na stresujące sytuacje. Obsługa tzw. „trudnych klientów”, przekazywanie negatywnych informacji, a nieraz nawet agresywne zachowania petentów wymagają odpowiedniego przygotowania urzędników, pozwalającego na bezpieczną i efektywną pracę. W związku z powyższym Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski wraz z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu serdecznie zaprasza na seminarium, w którym pani Magdalena Serafin, doświadczony trener z zakresu umiejętności handlowych i menedżerskich, przedstawi efektywne metody pracy z klientami.
Wydarzenie będzie mieć formę aktywnego treningu, w którym kształtowane będą odpowiednie postawy pracownicze, poprzez wykonywanie ćwiczeń praktycznych. Uczestnicy wezmą udział w symulacjach, analizując rzeczywiste przypadki i realizując zadania próbne. Otrzymają również informację zwrotną na temat zaprezentowanych w ćwiczeniach relacji z klientami, poznając swoje mocne i słabsze strony.
Wydarzenie jest początkiem cyklu szkoleń realizowanych wspólnie z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu – największą niepubliczną uczelnią w regionie, współrealizatorem projektu Akademii Liderów Samorzadowych. Szkoła została uznana za najlepszą uczelnię niepubliczną w Polsce Zachodniej według rankingu przeprowadzonego przez dziennik „Rzeczpospolita” i magazyn „Perspektywy”.
Uczestnicy
Do udziału w seminarium zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów, sekretarzy i wszystkich pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem.
Koszt uczestnictwa w spotkaniu, wynosi 110 zł dla JST członkowskich w SGiPW oraz 165 zł dla pozostałych uczestników.
Karty zgłoszenia należy przesłać do biura SGiPW w terminie do 15 grudnia br., faks: 61 851 53 95, e-mail: office@sgipw.wlkp.pl.
Do pobrania: